Overslaan en naar de inhoud gaan

Wehkamp heeft last van prijsbewuste consument

De omzet van Wehkamp is het afgelopen boekjaar met tussen de 4 en 7 procent gedaald. Het postorderbedrijf had last van prijsbewuste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door besparingen bleef Wehkamp winstgevend, zei financieel-directeur B. van de Maat gisteren in een toelichting op het jaarverslag 2004/2005. Wehkamp had vooral de wind tegen in de eerste drie kwartalen, een voortzetting van de ontwikkelingen die zich al in het voorgaande boekjaar hadden ingezet. Het economisch herstel gaat langzaam en de consument geeft zijn geld niet gemakkelijk meer uit.
Volgens Van de Maat ondervindt de hele detailhandel de gevolgen van de prijzenslag tussen de supermarkten, die sinds oktober 2003 woedt. ‘De consument kijkt goed, vergelijkt de prijzen en kiest voor het goedkoopste.’

related partner content for mobile comes here

Bron: nu.nl.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in