Wehkamp heeft last van prijsbewuste consument
De omzet van Wehkamp is het afgelopen boekjaar met tussen de 4 en 7 procent gedaald. Het postorderbedrijf had last van prijsbewuste…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Door besparingen bleef Wehkamp winstgevend, zei financieel-directeur B. van de Maat gisteren in een toelichting op het jaarverslag 2004/2005. Wehkamp had vooral de wind tegen in de eerste drie kwartalen, een voortzetting van de ontwikkelingen die zich al in het voorgaande boekjaar hadden ingezet. Het economisch herstel gaat langzaam en de consument geeft zijn geld niet gemakkelijk meer uit.
Volgens Van de Maat ondervindt de hele detailhandel de gevolgen van de prijzenslag tussen de supermarkten, die sinds oktober 2003 woedt. ‘De consument kijkt goed, vergelijkt de prijzen en kiest voor het goedkoopste.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Bron: nu.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid