Wat ga jij doen in Cannes? Meld je!


Om de aanwezigheid volledig in kaart te brengen en verslag te doen van zoveel mogelijk activiteiten en bijeenkomsten, is het wel zo handig om te weten wie wat waar doet en wanneer.
AdfoCannes.nl (dat op dit moment wordt opgetuigd) moet namelijk dé plek worden waar alles samenkomt: nieuws, video-interviews met (internationale) topcreatieven, blogs, bijzondere waarnemingen, meningen, branded content, een rijke agenda, verslaglegging van talks in de Palais, van inhoudelijke sessies, sfeerverslagen, tips & tricks en borrels. Bijdragen mogen overigens ook in het Engels. De hashtag is #AdfoCannes.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVoorlopige partners van AdfoCannes.nl zijn de Embassy of Dutch Creativity, ADCN, Made.For.Digital, Ra*w, Neew, Moxie, De Persgroep, BrandDeli, Burst, Kaliber en OneShoe.
Meld je bij nilsadriaans@adfogroep.nl.
Inside_the_Palais.png
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid