Overslaan en naar de inhoud gaan

Visies op Mobile in 2015

20 vakgenoten spreken hun verwachtingen voor komend jaar uit.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de laatste twee weken van dit jaar hebben -net als vorig jaar- diverse vakgenoten hun visie gegeven op gebied van &;mobile&;. MobileMarketing.nl al deze visies nu in één bericht verzameld. 
 
Coen Doolaard (MediaMonks):  

related partner content for mobile comes here

Jonas Oijevaar (The Capitals):  ;Google Glass is Dood.. Lang Leve Google Glass&

Brechtje de Leij: ;De homepage sterft uit&

Danijel Bonacic (Tam Tam Mobile) 

Minco de Boer (SOMO):;Het zijn niet alleen mensen die een dataspoor achterlaten&;

Tom van den Broek (NOS): ;Video en content throwing&;

Hans Caspers (Semilo): ;Mobiel is dood, lang leve de mobiel!&;

Patrick Petersen (AtMost): ;Touch me, I am multichannel connected!&;

Lejo Duivenvoorde (Delta Projects):  

Diederick Ubels (MobPro/  IAB taskforce Mobile): ;Mobile Advertising gaat exploderen; als we samenwerken&

Ruben Vermijs (Escalada Group): ;Disruptive apps Service bedrijven worden machtiger&

Iskander Smit (Info.nl): ;De opkomst van de smartwatch&;  

Rogier van den Heuvel (mGage):

Camiel Verhey (MEC): ;De trein dendert door&

Mark van Bommel (Talpa): ;Mobiel legt de connectie met de kijker&;  

Cees Dingler (CAPITOLA coders&creatives):

Remco Vroom (TABWORLD): ;Het jaar van creative mobile technology&;  

Gijs Molsbergen: ;In 2015 shop ik mobiel bij de concurrent&;

Frans Hendrikx (Omnisense): ;Volgend jaar ook &;Mobile First&; in het MKB&

August de Vocht (Gemoro): ;Internet of a lot of things&

Babs van Gisbergen (B! Mobile Consultancy):

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in