Overslaan en naar de inhoud gaan

Viral van de week: Nike verbouwt Russisch kinderliedje

Meisjes zijn meer dan bloemen, roddel en marmelade, blijkt uit de campagne van Wieden+Kennedy met muziek van MassiveMusic.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

We zien een meisje in een volgepakt theater die een van Ruslands bekendste kinderliedjes begint te zingen. Het liedje heeft als tekst: 'Meisjes zijn gemaakt van bloemen, roddel en marmelade'.

related partner content for mobile comes here

Halverwege verandert het meisje van toon. Ineens zingt ze over 'zelftoewijding', 'bekwaamheid' en 'doorzettingsvermogen'. Ze ziet sterke vrouwelijke atleten die haar aanmoedigen om door te gaan met zingen. Aan het einde staat ze niet langer in het theater, maar op het voetbalveld - voor de goal en met maar één doel voor ogen: 'You're made of what you do. Believe in more'

Wieden+Kennedy is verantwoordelijk voor de campagne. MassiveMusic tekende voor de muziek van 'What are girls made of' en 'This is Us'.

, gespecialiseerd in het ontwikkelen, bedenken en seeden (verspreiden) van viral video's, kiest wekelijks de viral van de week.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in