Overslaan en naar de inhoud gaan

Verwegen Communicatie en VVO2 Retailcommunicatie samengevoegd

Verwegen Communicatie en VVO2 Retailcommunicatie krijgen een nieuwe naam. Onder de noemer Verwegen • Van de Gevel • Suijdendorp worden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe naam bestaat uit de drie achternamen van de partners die het bedrijf aansturen. Jacques Suijdendorp (algemeen directeur) en Sander van de Gevel (creatief directeur) zijn verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken. Oprichter Wim Verwegen is verantwoordelijk voor business development en adviseert de directie.

related partner content for mobile comes here

Verwegen Communicatie en VVO2 Retailcommunicatie vonden al samen onderdak bij de Verwegen Communicatie Groep in hetzelfde pand aan de Amert in Veghel. De specialismen van beide communicatiebedrijven worden nu samengevoegd zodat ze elkaar beter kunnen versterken. Door de kennisvelden retail, brands en business ingenieus samen te voegen, vormen ze gezamenlijk een nieuw full service concept.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in