Cannes: interview Mervyn ten Dam (Achtung!) en Sandra Krstic (Tribal DDB)
In het Cannes Interview legt cyberjurylid Mervyn ten Dam (Achtung!) over hoe Tribal DDB tot vier Leeuwen kwam en waarom reclame een…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In het Cannes Interview legt cyberjurylid Mervyn ten Dam (Achtung!) over hoe Tribal DDB tot vier Leeuwen kwam en waarom reclame een gepasseerd station is. Een euforische Sandra Krstic (Tribal DDB) vertelt wat het winnen van een Lion doet voor een bureau. ‘Ook voor klanten is het heel belangrijk.’ De presentatie is in handen van Susanne van Nierop, met als tafelheer John Olivieira (Sanoma Media).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid