Overslaan en naar de inhoud gaan

Veronica-man: seks en snelheid

Een man denkt het meest aan seks en snelle auto's of games, blijkt uit een onderzoekje in opdracht van Head & Shoulders en tv-zender…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Head & Shouders en Veronica hielden onderzoek onder de mannelijke kijkers van de zender. Het onderzoek maakt onderdeel uit van de campagne ‘Wat heb jij aan je hoofd?’ van Head & Shoulders, waarvan ex-toptennisser Raemon Sluiter het gezicht is.

related partner content for mobile comes here

Uit het onderzoek blijkt dat de man ijdel is en dat hij liever een snelle auto en een goeie kop heeft dan een carrière. Als de Veronica-kijker naast je in bed ligt, dan is de kans aanwezig dat hij denkt aan een andere vrouw.

Mannen denken overal aan seks: onder de douche, in bed en tijdens een romantisch etentje. Leg je een man een aantal keuzes voor, dan blijkt daaruit dat hij liever een stoere, snelle auto heeft dan een carrière. Een racestoeltje wint zelfs van de directiestoel. Oudere mannen blijken wel meer op hun werk gefocust te zijn dan jongere mannen. Zo gaat de oudere man nog wat werken als een avondje stappen niet doorgaat, jongere mannen gaan liever een racespelletje doen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in