Veronica-man: seks en snelheid


Head & Shouders en Veronica hielden onderzoek onder de mannelijke kijkers van de zender. Het onderzoek maakt onderdeel uit van de campagne ‘Wat heb jij aan je hoofd?’ van Head & Shoulders, waarvan ex-toptennisser Raemon Sluiter het gezicht is.
Uit het onderzoek blijkt dat de man ijdel is en dat hij liever een snelle auto en een goeie kop heeft dan een carrière. Als de Veronica-kijker naast je in bed ligt, dan is de kans aanwezig dat hij denkt aan een andere vrouw.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMannen denken overal aan seks: onder de douche, in bed en tijdens een romantisch etentje. Leg je een man een aantal keuzes voor, dan blijkt daaruit dat hij liever een stoere, snelle auto heeft dan een carrière. Een racestoeltje wint zelfs van de directiestoel. Oudere mannen blijken wel meer op hun werk gefocust te zijn dan jongere mannen. Zo gaat de oudere man nog wat werken als een avondje stappen niet doorgaat, jongere mannen gaan liever een racespelletje doen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid