Overslaan en naar de inhoud gaan

Van de Vijfeijken vertrekt bij FHV BBDO

Creative director Maarten van de Vijfeijken (54), sinds 1 augustus 2005 lid van het managementteam van FHV BBDO, neemt eind van het jaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij begeleidt de overgang naar een tweekoppige leiding waarin in ieder geval creative director Mark Muller zal zitten. Van de Vijfeijken: ‘Toen ik vier jaar geleden deze rol op me nam heb ik gezegd dat ik het als mijn doel zag om een podium te creëeren voor iemand anders. Dit is het juiste moment voor mij om het podium over te geven.’

related partner content for mobile comes here

Barbera Wolfensberger, sinds een paar maanden ceo van FHV BBDO en Proximity Amsterdam, maakt nog meer veranderingen bekend. Zo gaan FHV BBDO en Proximity Amsterdam volledig sa-menwerken op strategie en creatie. De labels blijven gescheiden en account blijft gescheiden, maar binnen creatie en strategie zullen gemengde teams ontstaan. De creatieve leiding van Proximi-ty blijft in handen van Paul Falla.

Het idee achter de samenwerking op creatie en strategie is dat de mensen en klanten van FHV BBDO mak-kelijk toegang krijgen tot de digitale en crm-kennis van Proximity Amsterdam en het bijbehorende netwerk, en vice versa. Wolfensberger: ‘Belangrijkste voordeel voor iedereen is dat er niet meer apart over de ver-schillende (oude en nieuwe) media nagedacht hoeft te worden, maar dat dit nu veel meer gedegen in één proces gaat gebeuren.’

Ook komt er een gedeeld overkoepelend productiehuis voor beide bureaus waarin dtp, rtv, productie, artbuy-ing en digitale productie hun plek krijgen. ‘Dit gaat meer controle en efficiency opleveren. We nemen een Fast Lane optie op voor repeterende of kleine projecten die nog meer snelheid en efficiency nodig hebben dan andere projecten.’ Wolfensberger vat de veranderingen samen als ‘fase 1’ in de transitie naar ‘ons nieuwe toekomstmodel. Op 1 oktober 2009 moet alles “staan”.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in