Sapient neemt Nitro Group over


Nitro is een kloek internationaal reclamebureau met klanten als Volvo, Mars, Nike, en Virgin. Het bureau werd vorige week in Cannes overladen met Grand Prix met de
'Best job in the world’-campagne.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe overname gaat tegen de trend in van traditionele bureaus die interactieve bureaus overnemen. Nu gebeurt het andersom. Sapient Interactive betaalde volgens Adweek 50 miljoen dollar. Nitro heeft 300
werknemers in kantoren in New York, Londen en Sjanghai. Het nieuwe bureau heeft 6000 mensen in dienst in kantoren op vier continenten.
In een evaluatie van interactieve bureaus door Forrester staat Sapient opnieuw bovenaan de lijst voor merk- én transactiegerelateerde websites. Ook Sapient Nederland in Amsterdam draait erg goed, en groeide volgens directeur Willem Vos vanwege recente successen uit zijn jasje. In september verhuist het bedrijf dan ook van de Herengracht naar het Damrak temidden van andere creatieve clubs in het Arts & Crafts Lab.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid