Overslaan en naar de inhoud gaan

Sapient neemt Nitro Group over

Sapient, de interactive marketing agency met hoofdkantoor in Boston, heeft Nitro Group overgenomen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nitro is een kloek internationaal reclamebureau met klanten als Volvo, Mars, Nike, en Virgin. Het bureau werd vorige week in Cannes overladen met Grand Prix met de

related partner content for mobile comes here

'Best job in the world’-campagne.

De overname gaat tegen de trend in van traditionele bureaus die interactieve bureaus overnemen. Nu gebeurt het andersom. Sapient Interactive betaalde volgens Adweek 50 miljoen dollar. Nitro heeft 300

werknemers in kantoren in New York, Londen en Sjanghai. Het nieuwe bureau heeft 6000 mensen in dienst in kantoren op vier continenten.

In een evaluatie van interactieve bureaus door Forrester staat Sapient opnieuw bovenaan de lijst voor merk- én transactiegerelateerde websites. Ook Sapient Nederland in Amsterdam draait erg goed, en groeide volgens directeur Willem Vos vanwege recente successen uit zijn jasje. In september verhuist het bedrijf dan ook van de Herengracht naar het Damrak temidden van andere creatieve clubs in het Arts & Crafts Lab.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in