Vakantieplannen marcomprofs gewijzigd door crisis
Bijna eenderde van de marketing- en communicatieprofessionals heeft in verband met de crisis zijn of haar vakantieplannen in de afgelopen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dit blijkt uit een onlangs afgesloten internetonderzoek van USG Capacity, het bureau voor werving & selectie en interim-management op het gebied van marketing en communicatie. In totaal gaven bijna zeshonderd respondenten antwoord op de vraag of zij, gezien de huidige economische situatie, hun vakantieplannen hebben aangepast.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Bijna eenderde (30 procent) van de respondenten beantwoordde deze vraag met ‘ja’, terwijl 69 procent een ontkennend antwoord gaf. Het overige procent liet zijn antwoord in het midden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSUSG Capacity peilde de mening van bijna zeshonderd professionals omdat zij continu wil weten wat er binnen de doelgroep speelt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid