UPC verbetert voorlichting aan klanten
Onderwerpen zijn onder andere het aansluiten van de televisie, hulp bij storingen, wat te doen bij verhuizing en wie bepaalt er wat er op de televisie komt. Gelijktijdig verschijnen zes nieuwe brochures. De filmpjes zullen een paar keer per uur op het UPC Infokanaal worden uitgezonden.
De voorlichtingsfilms en brochures passen binnen het streven van UPC Nederland naar een verdere verbetering van de dienstverlening aan haar klanten. Centraal staan daarbij een betere bereikbaarheid van de call centers, een sneller antwoord op vragen van klanten en een snellere installatie van haar producten. UPC Nederland neemt deze stappen nu een ‘grondige verbouwing’ van het kabelbedrijf haar voltooiing nadert.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe hoofdpersoon in de voorlichtingsfilmpjes is Lisa Mulder. Lisa is 35 jaar, onderwijzeres op een basisschool èn een opgewonden standje. Samen met Kim, haar meer bedachtzame vriendin, en een buurman loopt ze geregeld tegen vragen aan voor haar kabelbedrijf. In iedere aflevering van ‘Kabelplein 6’ - met een vette knipoog naar de populaire soapseries - duikt er gelukkig een behulpzame presentator op die in ieder geval de televisiekijkers uit de brand helpt. Aan het eind van de aflevering wordt verwezen naar de brochures met gedetailleerdere informatie.Kabelplein 6 gaat iedere aflevering over een onderwerp waarover klanten zeer regelmatig bellen. Ook de brochures zijn hierop afgestemd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid