Overslaan en naar de inhoud gaan

UPC verbetert voorlichting aan klanten

Kabelbedrijf UPC Nederland heeft opnieuw stappen genomen om klanten beter te informeren. Vandaag gaat een serie van vijf…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onderwerpen zijn onder andere het aansluiten van de televisie, hulp bij storingen, wat te doen bij verhuizing en wie bepaalt er wat er op de televisie komt. Gelijktijdig verschijnen zes nieuwe brochures. De filmpjes zullen een paar keer per uur op het UPC Infokanaal worden uitgezonden.

related partner content for mobile comes here

De voorlichtingsfilms en brochures passen binnen het streven van UPC Nederland naar een verdere verbetering van de dienstverlening aan haar klanten. Centraal staan daarbij een betere bereikbaarheid van de call centers, een sneller antwoord op vragen van klanten en een snellere installatie van haar producten. UPC Nederland neemt deze stappen nu een ‘grondige verbouwing’ van het kabelbedrijf haar voltooiing nadert.

De hoofdpersoon in de voorlichtingsfilmpjes is Lisa Mulder. Lisa is 35 jaar, onderwijzeres op een basisschool èn een opgewonden standje. Samen met Kim, haar meer bedachtzame vriendin, en een buurman loopt ze geregeld tegen vragen aan voor haar kabelbedrijf. In iedere aflevering van ‘Kabelplein 6’ - met een vette knipoog naar de populaire soapseries - duikt er gelukkig een behulpzame presentator op die in ieder geval de televisiekijkers uit de brand helpt. Aan het eind van de aflevering wordt verwezen naar de brochures met gedetailleerdere informatie.Kabelplein 6 gaat iedere aflevering over een onderwerp waarover klanten zeer regelmatig bellen. Ook de brochures zijn hierop afgestemd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in