UnitedConsumers registreert 50.000-ste deelnemer
UnitedConsumers heeft de 50.000-ste deelnemer voor benzine- en stroomkorting ingeschreven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In totaal wil UnitedConsumers aan het eind van 2002 100.000 deelnemers aantrekken voor kortingen op stroom, benzine
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
en gsm-abonnementen. Dit jaar streeft UnitedConsumers naar 10.000 nieuwe stroomklanten. Het eerste kwartaal zijn er 2.500 nieuwe stroomklanten gecontracteerd. ‘Daarmee liggen we goed op schema’, zegt directeur ir. Bas Poell. ‘Bijna alle energiebedrijven geven door de nieuwe concurrentie tientallen miljoenen guldens uit aan reclame voor hun eigen imago. Daardoor zijn de stroomprijzen te hoog. Door de reclame uitgave door te geven aan de consument en de klanten via internet te laten inschrijven en te verenigen, wordt de korting naar consument steeds groter,’ aldus Poell
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid