Overslaan en naar de inhoud gaan

Uitslag poll: mooie smurfenactie van Albert Heijn

We vroegen of jullie de smurfenactie van AH kunnen waarderen. Nou, dat kunnen jullie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er kwamen 484 stemmen binnen en een meerderheid van 64 procent zegt: 'Ja, het is een geweldige actie.'

related partner content for mobile comes here

36 procent zegt: 'Nee, een actie van niks.'

Ik was gisteren nog even met mijn zoon van 10 bij de AH (hij wilde mee want hij wilde een smurf). Daar hingen groepjes kinderen bij de kassa's rond om elke smurf zonder eigenaar te kapen.

We kochten voor slechts 9 euro, ik overwoog toen om nog maar snel een fles wijn aan te schaffen om die 15 euro te halen.

Heb het toch niet gedaan en de cassiere zag de teleurstelling van mijn zoon en hij kreeg zijn smurf. Mooi. En het geeft aan hoe het werkt.

AH doet goede zaken, bericht GfK dan ook.

Ruim 70.000 extra gezinnen met kinderen bezochten vorige week Albert Heijn. Dat blijkt uit cijfers van marktonderzoeksbureau GfK, die vandaag zijn gepubliceerd.

De totale omzet van de supermarkten kwam in februari uit op 2,79 miljard euro, 7,9 procent meer dan een jaar eerder. Het gemiddelde bedrag op de kassabon steeg met 6,4 procent naar 21,55 euro.

Aldi en C1000 zagen hun klantenkring vorig jaar slinken. De overgenomen winkels uit de Laurus-inboedel, de voormalige Edah- en Konmarwinkels, doen het onder hun nieuwe bazen goed. Zij zagen hun klantenkring in 2007 fors toenemen.

Albert Heijn en discounter Lidl kregen ook meer klanten. De klanten van Albert Heijn zijn bovendien trouw.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in