Een beetje van mezelf en een beetje van Axe
De consument individualiseert. Hij wil uitdrukking geven aan wie hij is. Uniek zijn. Dus waarom niet je eigen persoonlijke unieke geur?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Mix-het-zelf met Axe / Lynx.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het toppunt van luxe is misschien wel het laten componeren van je eigen unieke geur bij één van de neuzen in Grasse. Sinds een aantal jaar zijn er verscheidene luxere parfumeurs die dit fenomeen meer mainstream hebben gemaakt door een beperkte lijn van flessen aan te bieden waarvan de geuren onderling gemengd kunnen worden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet merk Lynx, in Nederland beter bekend als Axe, heeft in de UK een dergelijk concept voor de wel heel erg mainstream klant...
Leuk bedacht. Maar past het wel bij de merkpositionering van Lynx / Axe?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid