UbachsWisbrun/JWT stelt 'connection planner' aan


UbachsWisbrun/JWT voegt 'connection planning' toe aan strategie. Machiel Verkuyl versterkt het bureau in de rol van connection planner. Verkuyl is binnen het bureau de verbindende schakel tussen media en creatie. De gedachte erachter is dat consumenten meer manieren dan ooit hebben om in contact te komen èn te blijven met merken. Door creatie directer te koppelen aan media denkt UbachsWisbrun/JWT een sneller en effectiever bereik naar doelgroepen te verwezenlijken. Verkuyl: 'Met de introductie van connection planning versterkt UbachsWisbrun/JWT haar toegevoegde waarde als het gaat om het regisseren van de customer journey. Ofwel: de juiste interactie op de juiste plek.'
Verkuyl werkte eerder op strategische posities bij interactief bureau .bone en TMP Worldwide, voor klanten zoals Nuon, InShared, ABN AMRO, ING, Staatsloterij en Essent.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid