Overslaan en naar de inhoud gaan

UbachsWisbrun/JWT stelt 'connection planner' aan

Machiel Verkuyl (34) wordt bij UbachsWisbrun/JWT de verbindende schakel tussen media en creatie: connection planner.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

UbachsWisbrun/JWT voegt 'connection planning' toe aan strategie. Machiel Verkuyl versterkt het bureau in de rol van connection planner. Verkuyl is binnen het bureau de verbindende schakel tussen media en creatie. De gedachte erachter is dat consumenten meer manieren dan ooit hebben om in contact te komen èn te blijven met merken. Door creatie directer te koppelen aan media denkt UbachsWisbrun/JWT een sneller en effectiever bereik naar doelgroepen te verwezenlijken. Verkuyl: 'Met de introductie van connection planning versterkt UbachsWisbrun/JWT haar toegevoegde waarde als het gaat om het regisseren van de customer journey. Ofwel: de juiste interactie op de juiste plek.'

related partner content for mobile comes here

Verkuyl werkte eerder op strategische posities bij interactief bureau .bone en TMP Worldwide, voor klanten zoals Nuon, InShared, ABN AMRO, ING, Staatsloterij en Essent.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in