
Uit twintig genomineerden zijn in drie winnaars gekozen. In de categorie creatief won ‘The Return of Ben Ali’. Dit filmpje moest de Tunesische burgers aanzetten om deel te nemen aan de eerste democratische verkiezingen in Tunesië. Zo niet, dan zou hun dictator Ben Ali weer terugkeren.
In de categorie innovatie won de Filipijnse campagne ‘A litre of light’, die steun vraagt voor het recyclen van waterflessen, die na een slimme en simpele bewerking de huizen verlichten de sloppenwijken van Manilla .
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPIn de dit jaar voor het eerst ingestelde categorie ‘social movements’ werd Occupy gekozen. De juryleden vonden dit ‘een krachtige en wereldwijd verenigende beweging’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee