Osocio's ‘best of 2011’: Return of Ben Ali, Litre of Light en Occupy
Weblog Osocio heeft drie winnaars bekendgemaakt van de verkiezing voor de beste internationale sociale en non-profit campagnes van 2011.
Uit twintig genomineerden zijn in drie winnaars gekozen. In de categorie creatief won ‘The Return of Ben Ali’. Dit filmpje moest de Tunesische burgers aanzetten om deel te nemen aan de eerste democratische verkiezingen in Tunesië. Zo niet, dan zou hun dictator Ben Ali weer terugkeren.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de categorie innovatie won de Filipijnse campagne ‘A litre of light’, die steun vraagt voor het recyclen van waterflessen, die na een slimme en simpele bewerking de huizen verlichten de sloppenwijken van Manilla .
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaIn de dit jaar voor het eerst ingestelde categorie ‘social movements’ werd Occupy gekozen. De juryleden vonden dit ‘een krachtige en wereldwijd verenigende beweging’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid