Overslaan en naar de inhoud gaan

Twitter: adverteren in 140 karakters

Enkele maanden terug heb ik oud-Online Sales Director TMG Mark Stockx nog geïnterviewd. Onlangs is hij echter overgestapt naar Twitter en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Enkele maanden terug heb ik oud-Online Sales Director . Onlangs is hij echter overgestapt naar Twitter en gestart als Sales Manager Europe. Zijn belangrijkste taak daar is het stimuleren van Twitter advertising. In Europe maken 200 miljoen mensen gebruik van Twitter en er worden ook steeds meer advertentie mogelijkheden uitgerold.

Twitter heeft ook een business gelanceerd, waar cases op staan en in de video 'What can your business do...in just 140 characters?' wordt uitgelegd waarom je als adverteerder Twitter moet inzetten. Wel jammer dat ze hier meer dan 2 minuten voor nodig hebben. Past niet helemaal bij de 'hoe korter, hoe beter' Twitter theorie..

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Meer info over adverteren op Twitter en cases zijn te vinden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in