
Enkele maanden terug heb ik oud-Online Sales Director TMG Mark Stockx nog geïnterviewd. Onlangs is hij echter overgestapt naar Twitter en gestart als Sales Manager Europe. Zijn belangrijkste taak daar is het stimuleren van Twitter advertising. In Europe maken 200 miljoen mensen gebruik van Twitter en er worden ook steeds meer advertentie mogelijkheden uitgerold.
Twitter heeft ook een business website gelanceerd, waar cases op staan en in de video 'What can your business do...in just 140 characters?' wordt uitgelegd waarom je als adverteerder Twitter moet inzetten. Wel jammer dat ze hier meer dan 2 minuten voor nodig hebben. Past niet helemaal bij de 'hoe korter, hoe beter' Twitter theorie..
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeMeer info over adverteren op Twitter en cases zijn hier te vinden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee