Tweede Nacht van de Buitenreclame
Foote Cone & Belding, JCDecaux en de gemeente Amstelveen houden van 26 mei tot en met 2 juni weer de verkiezing van de beste buitenreclame…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het is de tweede keer dat de verkiezing wordt georganiseerd. De Gouden Peperbus wordt die avond uitgereikt aan het creatieve team dat verantwoordelijk is voor de beste buitenreclame 2005. De winnende adverteerder gaat naar huis met een gratis Abribuscampagne van 1000 vlakken, aangeboden door JCDecaux.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Afgelopen maand is uit zo'n 900 ingezonden posters een voorlopige selectie gemaakt van 29 abriposters en 8 billboardposters. De inzendingen zijn beoordeeld door een jury onder leiding van Hans van Walbeek. De Nacht van de Buitenreclame wordt gehouden in het Cobra Museum in Amstelveen.
Meer informatie is hier te vinden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid