Overslaan en naar de inhoud gaan

Triodos start publiekscampagne voor verduurzaming samenleving

Onder het motto ‘Wat wil je veranderen?' startte Triodos Bank dinsdag op de tv-zenders van de publieke omroep een campagne, die het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De vraag ‘Wat wil je veranderen’ werd kijkers dinsdagavond via Ned1, 2 en 3 voorgelegd na het NOS Journaal van acht uur. Antwoorden kunnen wordt gepost op de website: www.watwiljeveranderen.nl. De oproep wordt de komende weken op radio en in bioscopen door heel Nederland worden herhaald.

related partner content for mobile comes here

De publiekscampagne Watwiljeveranderen moet een versnelling van de verduurzaming van de samenleving bevorderen. Een steeds groter aantal mensen neemt zelf het initiatief tot het doorvoeren van positieve veranderingen op sociaal, ecologisch en cultureel vlak. De bank besloot tot deze campagne om de initiatieven beter zichtbaar te maken voor een breed publiek, en meer mensen op het idee te brengen ook zelf initiatieven te ontplooien. Daarnaast roept de campagne van de bank allicht op tot duurzaam beleggen.

Triodos Bank heeft afgelopen zomer eenmalig de film;Klein. Het nieuwe groot.&;"> 'Klein. Het nieuwe groot.' op tv vertoond om het denken en doen van alle Nederlanders over 'groei' en 'waarden' op te rekken. In de film, die bedoeld is als ‘manifest’, werden nadrukkelijk geen producten of diensten van de bank onder de aandacht gebracht. Triodos Bank wil met de nieuwe publiekscampagne een vervolg aan dit geluid geven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in