
Het concept is geïnspireerd op Amerikaanse Birchbox.
Abonnees betalen 14,95 per maand om ‘verrast’ te worden met ‘vijf luxe samples van exclusieve beautybrands’.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersChannel Marketing Manager Project Business
SomfyTruly Yours werd gestart in januari 2012 door Marte Kau, voormalig hoofdredactrice van glossy magazine Red.
Bij het verschijnen van elke nieuwe box worden de producten volgens Truly Yours besproken op blogs en via verschillende socialmediakanalen. Voorts nodigt Truly Yours haar abonnees actief uit om reviews van de producten achter te laten op www.trulyyours.nl. Daarnaast doet het aanvullend marktonderzoek.
SanomaVentures doet geen mededelingen over de hoogte van de investering in Truly Yours.
Twee weken geleden maakte SanomaVentures nog bekend dat het investeert in Peerby.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee