Overslaan en naar de inhoud gaan

Toolkit voor mond-tot-mond marketing

The Word of Mouth Marketing Association (WOMMA) introduceerde eerder de 10 weblog-geboden voor marketeers, en komt nu met een Ethics…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De toolkit bestaat uit een verzameling documenten die het bedrijven makkelijk moet maken om op een juiste wijze met word of mouth-marketing om te gaan. Er zijn voorbeeldbrieven, contracten, stramienen voor persberichten en andere documenten. Alles bedoeld om te helpen bij het creëren van ethisch verantwoord word of mouth-beleid naar consumenten, werknemers en tussenpersonen.

related partner content for mobile comes here

Dell heeft de toolkit inmiddels aangeschaft. De documenten moeten de computerfanirkant helpen bij het opstellen van een helder en transparant beleid wat betreft Dell’s weblogprogramma. Dell wil hiermee een Code of Conduct ontwikkelen voor alle online communicatiekanalen.
Dit is het derde ethisch instrument dat WOMMA introduceert. Eerder kwam de stichting met een Ethics Assessment Tool, die bedrijven helpt met het identificeren van misleidende word of mouth. Vervolgens stelde de stichting de '' op voor marketeers die zaken willen doen met webloggers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in