Overslaan en naar de inhoud gaan

TNT Post group lanceert WebCollect

De TNT Post group heeft vorige week WebCollect gelanceerd. WebCollect is een product van TNT Post group-dochter GlobalCollect en biedt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In veel gevallen moeten aankopen via het net nu nog met een creditcard worden voldaan. Toch blijkt dat zelfs in de VS slechts 23 procent van de huishoudens een creditcard gebruikt voor aankopen. In Duitsland is dat zelfs niet meer dan 4 procent en in Nederland 18 procent. Consumenten achten betalen met een creditcard op het web in veel gevallen nog onveilig en e-commercebedrijven missen daardoor omzet, meldt Michael Nederlof, vice president marketing & sales van GlobalCollect.

related partner content for mobile comes here

WebCollect maakt het mogelijk dat consumenten kunnen kiezen uit verschillende betaalmethoden. Ze kunnen met een creditcard, bankoverschrijving, cheque of op rekening betalen. GlobalCollect regelt de betalingen en houdt de fabrikant op de hoogte van de transfer. GlobalCollect bestaat al sinds 1994 en werkte tot voor kort voornamelijk voor uitgevers die hun abonnees in verschillende landen wilden laten betalen. Inmiddels lopen de webtransacties van bedrijven als Apple, Philips en IBM via GlobalCollect. De laatste drie jaar groeide GlobalCollect door de e-commercehype met 50 procent per jaar. Nu verwerkt de onderneming 5 miljoen transacties per jaar met een totale waarde van een half miljard dollar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in