Overslaan en naar de inhoud gaan

Televisiebereik in zomer hoger dan gerapporteerd

De totale kijkdichtheid in de zomer is ruim 2 pct hoger dan standaard wordt gerapporteerd. Mede daardoor wordt de kijktijd op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit onderzoek naar buitenshuis kijken dat,als aanvulling op het reguliere kijktijdonderzoek, door Intomart isuitgevoerd, in opdracht van de Stichting tot Promotie en Optimalisatie vanTelevisiereclame (Spot) en NOS.

related partner content for mobile comes here

Het grootste deel van de gemiste kijktijd vloeit voort uit het buitenshuiskijken bij vrienden en kennissen. Het juni-onderzoek levert een gemistekijktijd op van 3,9 pct voor het kijken bij anderen thuis, een half procentvoor kijken op een andere plek (cafe, werk) en nog eens een kwart procentvoor kijken in hotels.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in