Overslaan en naar de inhoud gaan

Stijn Fien Performance Marketing Director Traffic4u

Hij wordt verantwoordelijk voor alle online consultants van Traffic4u en komt ook in het managementteam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Fien is op dit moment nog e-commerce manager België bij Wehkamp.nl en begint per 1 juli in zijn nieuwe rol.

related partner content for mobile comes here

Diederik Breijer, CEO IPG Mediabrands Benelux (moederbedrijf van Trafic4U): &;Met het aantrekken van Stijn halen we een expert in huis waar onze klanten en consultants blij van gaan worden. Hij heeft een bewezen online marketing/e-commerce track record binnen onze industrie en (adverteerders) ervaring die aanvullend is op onze huidige dienstverlening. Een andere denker dus, waardoor er verfrissing komt enerzijds, maar ook een versnelling qua ontwikkeling anderzijds. Stijn brengt ondernemerschap en visie en het is iemand die een natuurlijke fit heeft met Traffic4u en haar cultuur.&;

Stijn Fien: &;Bij Traffic4u kan ik vorm geven aan een volgende stap in mijn carrière als manager, leidinggevende, online marketeer en e-commercespecialist. De afgelopen vijf jaar heb ik met veel plezier ervaring opgedaan in verschillende functies bij wehkamp.nl. Met deze ervaring ga ik gemotiveerd aan de slag om deze toe te passen met collega&;s en klanten bij Traffic4u. Wat betreft de culturele fit ken ik Traffic4u en haar producten vanuit de klantrol bij vorige werkgevers. Ik kijk er enorm naar uit om in het team collega’s en klanten te gaan inspireren en zelf geïnspireerd te worden.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in