Overslaan en naar de inhoud gaan

Stem op de Top 40 Reclamemuziek Aller Tijden

De feestdagen naderen weer in sneltreinvaart. Dit betekent dat er nog een paar weken resteren om te stemmen voor de Adformatie Top 40 van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De feestdagen naderen weer in sneltreinvaart. Dit betekent dat er nog een paar weken resteren om te .

related partner content for mobile comes here

Vergeet de Top 2000, dit jaar luisteren we het einde van het jaar op met de beste reclamemuziek die ooit in Nederlandse tv-commercials te horen is geweest.

Hit noteringen of verkoopcijfers doen er niet toe. Het enige wat telt, is welke muziek de meeste indruk heeft gemaakt.

Tientallen mensen brachten inmiddels hun stem uit op hun favoriete track Rond de Kerstdagen willen we de definitieve lijst opmaken. Wie nog geen keuze heeft gemaakt, heeft dus nog een paar weken om dit te doen.
Staat jouw favoriete reclamenummer niet in de Spotify playlist, noteer deze dan (met vermelding van adverteerder) in de reacties. Als het even lukt, verwerken we die nog.

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in