Overslaan en naar de inhoud gaan

Start grootste Nederlandse internetonderzoek ooit

Vorige week ging het grootste Nederlandse internetonderzoek ooit van start. Doel van dit halfjaarlijks onderzoek is tweeledig. Aan de ene…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit onderzoek van PriceWaterhouseCoopers dat deze maand in Tijdschrift voor Marketing verscheen, blijkt dat de meeste Nederlandse ondernemingen geen idee hebben wie hun site bezoekt. Bovendien is er een onduidelijk beeld van de verwachtingen van die bezoekers.InSites Consulting in samenwerking met Adlink, DoubleClick, WebAds en 24/7 en meer dan 170 drukbezochte sites, wil met dit grootschalig onderzoek antwoord op deze vragen vinden. ‘We verwachten dat ongeveer anderhalf miljoen Nederlandse internetgebruikers uitgenodigd zullen worden voor het onderzoek, en meer dan een kwart miljoen surfers zullen ook effectief deelnemen’, zegt Isabelle Rubbrecht van InSites. De methodologie bestaat uit een combinatie van een grootschalig telefonisch onderzoek en een online enquête die sitebezoekers via een pop-up scherm de komende weken kunnen beantwoorden.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in