Simpel: niet bellen mét dieren maar bellen vóór dieren


Vandaag bericht Simpel dat ze geen dierentelefoon op de markt brengen, net zo min als een speciaal belabonnement.
Het was een actie om aandacht te krijgen voor hun nieuwe campagne (die 4 mei van start gaat) waarin huisdieren de hoofdrol spelen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSimpel: ‘Tijdens het maken van de campagne viel op dat huisdieren enorm geliefd zijn en sympathie opwekken bij veel mensen. Helaas wordt er toch voor sommige dieren niet (op de juiste manier) gezorgd. Met het bericht over het belabonnement voor huisdieren speelden wij op een leuke manier voor één keer met de waarheid om aandacht te vragen voor het welzijn van huisdieren. En natuurlijk ook een beetje voor onszelf.’
De nieuwe campagne: niet bellen mét dieren maar bellen vóór dieren. Het houdt in dat van elk verkocht abonnement in de week van 4 t/m 10 mei de telecomaanbieder één euro doneert aan de Koningin Sophia-Vereeniging tot Bescherming van Dieren.
Als kick-off doneert Simpel op de startdag van de campagne 5.000 euro.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid