Overslaan en naar de inhoud gaan

Simpel: niet bellen mét dieren maar bellen vóór dieren

De redactie van MolBlog ziet veel rare persberichten voorbijkomen, maar toen we het bericht van telecomaanbieder Simpel lazen over een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag bericht dat ze geen dierentelefoon op de markt brengen, net zo min als een speciaal belabonnement.

related partner content for mobile comes here

Het was een actie om aandacht te krijgen voor hun nieuwe campagne (die 4 mei van start gaat) waarin huisdieren de hoofdrol spelen.

Simpel: ‘Tijdens het maken van de campagne viel op dat huisdieren enorm geliefd zijn en sympathie opwekken bij veel mensen. Helaas wordt er toch voor sommige dieren niet (op de juiste manier) gezorgd. Met het bericht over het belabonnement voor huisdieren speelden wij op een leuke manier voor één keer met de waarheid om aandacht te vragen voor het welzijn van huisdieren. En natuurlijk ook een beetje voor onszelf.’

De nieuwe campagne: niet bellen mét dieren maar bellen vóór dieren. Het houdt in dat van elk verkocht abonnement in de week van 4 t/m 10 mei de telecomaanbieder één euro doneert aan de .

Als kick-off doneert Simpel op de startdag van de campagne 5.000 euro.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in