Overslaan en naar de inhoud gaan

Screensaver perfect voor snelle informatie

Medewerkers willen directer, sneller en bondiger het bedrijfsnieuws ontvangen. Voor snelle informatie verkiezen zij de screensaver boven…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit onderzoek van de Universiteit Twente naar de effectiviteit van communicatietechnologie binnen bedrijven, blijkt dat de screensaver een van de meest effectieve manieren is om medewerkers snel te informeren, vergeleken met e-mail en intranet.

related partner content for mobile comes here

80 procent van de 695 ondervraagde medewerkers van Eastman Chemicals, De Amersfoortse (Fortis) en de gemeente Breda, gaf aan dat ze intern nieuws beter onthielden en makkelijker te zien kregen met screensavers op hun pc, waardoor hun interne communicatie fors verbeterde.

Corinne van Iersel, manager communications & public affairs bij Eastman Chemicals: “Iedereen wordt zo overspoeld met informatie en berichten dat ze simpelweg stoppen met lezen. Je kunt dan wel nog een mailtje sturen, maar het is zeer de vraag of dat wel wordt gelezen en zo ja, op tijd.”?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in