Overslaan en naar de inhoud gaan

Schinkelshoek Communicatiemanager van het Jaar

Jan Schinkelshoek van Rabobank is gisteravond uitgeroepen tot Communicatiemanager van 2005.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Schinkelshoek won het van Marc van Tweel (WNF) en Peter van Minderhout (TNT). ‘Natuurlijk met behulp van Jochem de Bruin, de verpersoonlijking van de ‘nieuwe’ Rabobank, de bank die dichtbij, betrokken en toonaangevend is, de bank die verrassend goed is. Met dat communicatieconcept - teruggrijpend op oude wortels, zelfbewust van toon, humoristisch - hebben we de bank opnieuw op de kaart gezet, zoals dat heet’, aldus de nieuwe Communicatiemanager van het Jaar.

related partner content for mobile comes here

De jury bestond naast voorzitter Jacques Wallage, uit Ron van der Jagt (associate partner Boer & Croon Corporate Communication en bestuurslid BvC), Dymph van der Laan (directiesecretaris dienst publiek en communicatie, Rijksvoorlichtingsdienst), Rocco Mooij (hoofdredacteur Communicatie), Joost Ravoo (directeur corporate communicatie NS), Michael van Os (ex-hoofredacteur Adformatie), Betteke van Ruler (hoogleraar Universiteit van Amsterdam) en Ben Warner (hoofd communicatie Gasunie Trade & Supply en voorzitter van de selectiecommissie).

Bron: Communicatie Online.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in