Overslaan en naar de inhoud gaan

Lezing over effectiviteit relatiemagazines

Op 7 februari 2006 organiseert Sanoma Uitgevers Custom Publishing een lezing over de effectiviteit van relatiemagazines in de Nederlandse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De lezing wordt gehouden in samenwerking met in samenwerking de Engelse branchevereniging voor uitgevers van sponsored magazines APA (Association of Publishing Agencies). APA liet eerder dit jaar Millward Brown een onderzoek uitvoeren voor de Engelse markt. Daaruit blijkt dat een relatiemagazine het meest meetbare en effectieve marketingmiddel is. Het onderzoek wijst tevens uit dat relatiemagazines voor merkentrouw zorgen. De relatiemedia branche in het Verenigd Koninkrijk laat een groei zien van 244 procent over de laatste tien jaar en telt 700 titels. In de retailsector onderneemt maar liefst 78 procent van de lezers actie naar aanleiding van het relatietijdschrift. Op de bijeenkomst zal APA directrice Julia Hutchison als keynote speaker samen met Sanoma Uitgevers Custom Publishing de effectiviteit van sponsored media voor de Nederlandse markt presenteren. Meer informatie:

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in