Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma krijgt nieuwe organisatiestructuur en schrapt nog eens 31 banen

Door de verkoop van SBS Broadcasting wil Sanoma veranderingen doorvoeren.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De directie van Sanoma Media BeNe heeft daarvoor een adviesaanvraag ingediend bij de OR. Het betekent een reorganisatie, waarbij 31 medewerkers van verschillende afdelingen boventallig raken. Het gaat volgens woordvoerster Kristel Thijssen om 'verschillende functies op verschillende afdelingen'.
 

related partner content for mobile comes here

'Toekomstbestedig' 


'Sanoma maakt hiermee het bedrijf toekomstbestendig gegeven de algemene marktdruk in de mediasector', blijkt uit een interne mededeling.

'Logischerwijs leidt daarnaast ook de verkoop van SBS tot een aangescherpte visie en strategie: Sanoma is een bedrijf met hoog kwalitatieve en relevante media merken en wil de meeste waarde leveren voor onze lezers en adverteerders. De wijzigingen resulteren in een minder complexe organisatie met ook lagere kosten, en zorgen ervoor dat Sanoma sneller kan reageren op de veranderingen in de markt.'
 
Op de 31 medewerkers die boventallig raken, is het sociaal beleidskader van toepassing.

Sanoma maakte eerder deze week bekend dat CEO Peter de Mönninkin januari naar Talpa vertrekt

 

Sanoma maakte eerder deze week bekend dat CEO

Peter de Mönninkin januari naar Talpa vertrekt

 


 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in