Samenwerking Veronica Magazine en Sanoma rond digitale exploitatie tv-gidsen
Veronica Magazine, Nu.nl en TVgids.nl gaan hun gezamenlijk bereik online en op mobiele apps bundelen richting tv-adverteerders.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Bart Zoetmulder van Veronica Uitgeverij meldt aan Emerce: 'We realiseerden allen dat we de schaal moesten vergroten om, zeker aan tv-adverteerders, een interessante propositie neer te zetten vanuit de secondscreengedachte.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Veronica Magazine, Nu.nl en TVgids.nl bieden ieder dezelfde reclameformaten op hun sites en hun respectievelijke apps. Naast IAB-formaten zijn dat ook eigen formaten. Het cumulatief bereik van de sites en apps ligt rond de vier miljoen Nederlandse online consumenten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTVgids.nl is van Bindinc, maar de digitale exploitatie daarvan is in handen van Sanoma.
Bron: Emerce.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid