RTL 7 presenteert nieuwe vormgeving


De mannenzender en volgens RTL 'tweede voetbalzender van Nederland’ krijgt nieuwe ‘clubkleuren’, namelijk zwart en geel. Het karakter van de zender moet met deze nieuwe huisstijl verder uitgedragen en nog eens onderstreept worden met de nieuwe payoff ‘Meer Voor Mannen’.
RTL 7-programmadirecteur Peter Lubbers: “Als mannenzender biedt RTL 7 de kijker vooral thema’s die aansluiten bij het kijkgedrag van mannen, zoals sport, nieuws, actie en humor. We willen ons nu nog meer gaan onderscheiden als mannenzender en RTL 7 gaan uitbouwen tot een sterk consumentenmerk. Daarmee is de tijd rijp voor een nieuwe en krachtige huisstijl en zenderlogo.”
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOok de RTL 7-pijlers RTL GP en RTL Voetbal hebben vanaf maandag 6 september een nieuw logo.
De nieuwe huisstijl, logo en payoff zijn ontwikkeld door OOQ in samenwerking met RTL 7. Vanmiddag is de officiële bekendmaking van het logo tijdens de presentatie van de winterprogrammering 2010.
Eerder was er al berichtgeving over een nieuw logo, maar dat bleek niet te kloppen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid