Roland Pelle naar Telegraafs Basis Media
Roland Pelle is sinds vorige week commercieel directeur bij Basis Media van De Telegraaf, de uitgeverij die de gratis tabloids Sp!ts en…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Pelle werkte eerder bijna drie jaar als directeur/uitgever van PCM’s Parool en Weekmedia, daarvoor was hij onder meer directeur bij Initiative Media en commercieel directeur bij Sport7. Pelles benoeming houdt volgens Basis Media-directeur Frank Volmer verband met de groei van Basis Media naar een grote en professionele uitgeverij. Over de overstap van de ene naar de andere dagbladuitgever zegt Pelle: “Cruijff heeft toch ook voor Feyenoord gevoetbald?”
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid