'Rij voorbereid' campagne voor veiligheidsmaterialen in de auto
De middelen zijn niet alleen van belang voor de eigen veiligheid, maar kunnen ook bijdragen aan de overlevingskansen van anderen. De campagne gaat niet alleen over het bezit van een veiligheidsmiddel, maar ook over het juiste gebruik daarvan. Zo blijkt uit onderzoek dat slechts een klein deel van alle automobilisten de veiligheidshamer onder handbereik bewaart.
De campagne concentreert zich op drie belangrijke veiligheidsmiddelen: veiligheidshamers, veiligheidshesjesen isoleerdekens. De aanbevolen veiligheidsmiddelen worden gedurende de campagneperiode (tot en met medio augustus) verkocht onder het 'Rij voorbereid' logo bij ruim 2.000 verkooppunten van BP, Texaco, Halfords en ANWB.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDe campagne 'Rij voorbereid' is een gezamenlijk initiatief van ANWB, BOVAG, het Ministerie van Infrastructuur en Milieu, RAI Vereniging en Veilig Verkeer Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid