Overslaan en naar de inhoud gaan

'Rij voorbereid' campagne voor veiligheidsmaterialen in de auto

Maandag startte wederom de campagne 'Rij voorbereid', met als doel automobilisten te overtuigen om veiligheidsmiddelen in de auto mee te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De middelen zijn niet alleen van belang voor de eigen veiligheid, maar kunnen ook bijdragen aan de overlevingskansen van anderen. De campagne gaat niet alleen over het bezit van een veiligheidsmiddel, maar ook over het juiste gebruik daarvan. Zo blijkt uit onderzoek dat slechts een klein deel van alle automobilisten de veiligheidshamer onder handbereik bewaart.

related partner content for mobile comes here

De concentreert zich op drie belangrijke veiligheidsmiddelen: veiligheidshamers, veiligheidshesjesen isoleerdekens. De aanbevolen veiligheidsmiddelen worden gedurende de campagneperiode (tot en met medio augustus) verkocht onder het 'Rij voorbereid' logo bij ruim 2.000 verkooppunten van BP, Texaco, Halfords en ANWB.

De campagne 'Rij voorbereid' is een gezamenlijk initiatief van ANWB, BOVAG, het Ministerie van Infrastructuur en Milieu, RAI Vereniging en Veilig Verkeer Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in