Overslaan en naar de inhoud gaan

Review Gillette media-account

Gillette houdt een review van het 408 miljoen dollar tellende wereldwijde media-account voor het eerst in meer dan tien jaar. De huidige…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens het concern is MindShare in de pitch betrokken vanwege haar ‘langlopende relatie met creatief zusterbureau Ogilvy & Mather’. OMD behandelt Gillette in Europa en Noord-Amerika, Universal doet de rest van de wereld. Volgens een woordvoerder van het bedrijf is het geen formele review, maar een interne ronde langs de mediabureaus, aldus Marketing Week. In het derde kwartaal van dit jaar moet er een beslissing vallen. De mediapitch heeft geen invloed op het reclameaccount. BBDO Worldwide, O&M, McCann-Erickson en Lowe zijn Gillette’s creatieve bureaus.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in