Review Gillette media-account
Gillette houdt een review van het 408 miljoen dollar tellende wereldwijde media-account voor het eerst in meer dan tien jaar. De huidige…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens het concern is MindShare in de pitch betrokken vanwege haar ‘langlopende relatie met creatief zusterbureau Ogilvy & Mather’. OMD behandelt Gillette in Europa en Noord-Amerika, Universal doet de rest van de wereld. Volgens een woordvoerder van het bedrijf is het geen formele review, maar een interne ronde langs de mediabureaus, aldus Marketing Week. In het derde kwartaal van dit jaar moet er een beslissing vallen. De mediapitch heeft geen invloed op het reclameaccount. BBDO Worldwide, O&M, McCann-Erickson en Lowe zijn Gillette’s creatieve bureaus.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid