P&G gaat verder met Viacom
P&G heeft meer dan 250 merken. De media- en marketing voor veel van die merken wordt gerealiseerd via de 14 Amerikaanse Viacom-dochters als onder meer CBS, MTV2, VH1, TNN, Nickelodeon en Paramount Syndication.
Greg Ross, P&G’s director of North America media and marketing, zegt: ‘Jaar een was een leerjaar voor beide partners, jaar twee gaan we gebruiken om onze marketingsamenwerking niet alleen in te zetten op televisie, maar ook op andere manieren.’ Hij ging niet in detail, maar het betreft productlicenties, promoties, retailer tie-ins.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaZowel Ross als Mel Karmazin, ceo van Viacom benadrukken dat de verlenging van de samenwerking gunstig is voor beide bedrijven. P&G wordt geadviseerd door MediaVest USA.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid