Overslaan en naar de inhoud gaan

P&G gaat verder met Viacom

Procter & Gamble kondigt aan de media- en marketingdeal met de vele dochters van mediagigant Viacom niet alleen voort te zetten, maar ook…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

P&G heeft meer dan 250 merken. De media- en marketing voor veel van die merken wordt gerealiseerd via de 14 Amerikaanse Viacom-dochters als onder meer CBS, MTV2, VH1, TNN, Nickelodeon en Paramount Syndication.

related partner content for mobile comes here

Greg Ross, P&G’s director of North America media and marketing, zegt: ‘Jaar een was een leerjaar voor beide partners, jaar twee gaan we gebruiken om onze marketingsamenwerking niet alleen in te zetten op televisie, maar ook op andere manieren.’ Hij ging niet in detail, maar het betreft productlicenties, promoties, retailer tie-ins.

Zowel Ross als Mel Karmazin, ceo van Viacom benadrukken dat de verlenging van de samenwerking gunstig is voor beide bedrijven. P&G wordt geadviseerd door MediaVest USA.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in