Remia sponsort Holland’s Got Talent
Sausfabrikant Remia heeft zich als hoofdsponsor verbonden aan de tweede reeks van Holland’s Got Talent, de talentenjacht die vanaf…
Remia wil hiermee brand awareness creëren en haar pay off ‘Remia, altijd een feest’ benadrukken. De invulling van het hoofdsponsorschap behelst onder meer In-program sponsoring, Billboarding en On-line exposure.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De amusementshow wordt gepresenteerd door Gerard Joling die ook het gezicht is van de huidige campagne van Remia. Marketingmanager Bert de Smit van Remia: ´We wilden onze naam heel graag verbinden aan een programma met Gerard Joling, die het gezicht is van onze campagne. Ook het profiel van de kijkers van Holland’s Got Talent komt overeen met dat van de gebruikers van Remia- producten.'
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHolland’s Got Talent is vanaf zaterdag 21 maart om 20.00 uur bij SBS 6 te zien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid