Overslaan en naar de inhoud gaan

Relevance gaat contentmarketing voor Tefal doen

Het bureau zal vooral de contentstrategie van Tefal via sociale media aanpakken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tefal, één van de merken van Groupe SEB, wil de online community uitbreiden en activeren. De focus ligt hierbij op vrouwen van 25+, met name starters  en gezinnen.

related partner content for mobile comes here

Deze doelgroep zit vooral op Facebook, vandaar dat voornamelijk dit medium zal inzetten. Om insights te verkrijgen, de interactie met de doelgroep aan te gaan en als aanvulling op andere communicatiemiddelen, zoals de Tefal nieuwsbrief en de website. 

Per april is , onderdeel van LECTRIC Groep,  gestart met de werkzaamheden: het neemt de creatie en de organisatie van content op zich en doet dat in nauwe samenwerking met Tefal. 

Ook gaat Relevance het community management en de webcare voor Tefal verrichten via Facebook.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in