Relevance gaat contentmarketing voor Tefal doen
Tefal, één van de merken van Groupe SEB, wil de online community uitbreiden en activeren. De focus ligt hierbij op vrouwen van 25+, met name starters en gezinnen.
Deze doelgroep zit vooral op Facebook, vandaar dat Tefal voornamelijk dit medium zal inzetten. Om insights te verkrijgen, de interactie met de doelgroep aan te gaan en als aanvulling op andere communicatiemiddelen, zoals de Tefal nieuwsbrief en de website.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaPer april is Relevance, onderdeel van LECTRIC Groep, gestart met de werkzaamheden: het neemt de creatie en de organisatie van content op zich en doet dat in nauwe samenwerking met Tefal.
Ook gaat Relevance het community management en de webcare voor Tefal verrichten via Facebook.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid