Q-music grootste stijger CLO


De zender ging van 7,0 naar 7,5 in marktaandeel. Ook Radio 538 zag het aandeel goed stijgen: van 10,8 naar 11,2. Beide zenders maakten in de periode augustus-september ook al een behoorlijke stijging door.
ORN ging van 12,0 naar 11,8, Radio 2 van 9,8 naar 9,6 en 3 Fm bleef op 9,4. Sky zag het aandeel met 0,1 pct dalen naar 8,3 pct.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRadio Veronica steeg van 5,1 naar 5,2 en E Power bleef op 5,0. 100% NL noteerde een stijging van 4,0 naar 4,2 pct.
Overige zenders: Radio 5 3,2 (+0,1), Radio 10 Gold 2,6 (-0,1), Radio 4 2,0 (-0,1), Slam FM 2,0 (-), Classic FM 1,9 (-0,1), Arrow Classic Rock 1,1 (-), BNR nieuwsradio 0,8 (-), Arrow Jazz FM 0,5 +-0,1), Kink FM 0,3 (-), Radio 6 0,2 (-).
Bron: Intomart-GfK.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid