PR-toolkit voor ontwikkelingslanden
Het Multilateral Investment Guarantee Agency, MIGA, van de Wereldbank komt met een toolkit waarmee ontwikkelingslanden worden onderwezen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het 600 dollar kostende pr-pakket moet ontwikkelingslanden helpen een aanlokkelijk imago neer te zetten voor potentiële investeerders. Het kan worden gebruikt door mensen die pr-activiteiten in ontwikkelingslanden willen opzetten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de toolkit worden de belangrijkste criteria voor de keuze van een pr-bureau opgesomd en er worden suggesties gedaan voor het spenderen van het promotiebudget.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet pakket bevat verder informatie over trends, locale voorwaarden, strategie, partnerschappen, imago in de internationale zakenwereld en het genereren en targeten van investeringsmogelijkheden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid