Marktaandeel publieke omroep omhoog door voetbal
De publieke tv-zenders behaalden in week 7 gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 41 procent, de commerciële zenders hadden samen 44…
De goede score van de publieke omroep was weer eens te danken aan voetbal. Traditioneel doet de zondagse Studio Sport-uitzending het goed, afgelopen week werd ook veel gekeken naar PSV-Parma (2 miljoen kijkers). Het best bekeken was het NOS Journaal van 20.00 uur op zondag met dit keer zelfs 3,24 miljoen kijkers. In de topdrie van best bekeken programma’s staan de eerder genoemde Studio Sport-uitzending en Tussen kunst en kitsch (Avro). De marktaandelen van de commerciële omroepen waren als volgt verdeeld: RTL4 17 procent, RTL5 4 procent, Veronica (dat steeds verder wegzakt) 6 procent. SBS6 had 10 procent, Net 5 5 procent en Fox8 2 procent. De gegevens zijn afkomstig uit het CKO, uitgevoerd door Intomart.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid