
De film won in de categorie Graphic Design en was onderdeel van een campagne die Borstlap maakte voor de kinderpostzegels 2009. Het design van de postzegels en de film besteedt aandacht aan alles wat je niet uit schoolboeken leert, maar wat daarom niet minder waardevol is. Paul Postma blies de karakters van de film leven in.
De jaarlijks uitgereikte D&AD Awards zijn een belangrijke prijs op het gebied van design en reclame. Een Yellow Pencil staat voor een Silver Award en beloont 'uitzonderlijk en excellent creatief werk'. In de grote categorie Graphic Design was de film van Postma en Borstlap de enige Nederlandse nominatie. Dezelfde Avond nam regisseur Spike Jonze een President's Award in ontvangst.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPEerder sleepte de animatie al een gouden European Design Award in de wacht en eerder ontving het een ADCN Award. De film is hier te zien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee