Overslaan en naar de inhoud gaan

Pijpers (Rabobank) meest invloedrijk in sponsoring

De redactie van SponsorTribune heeft Vincent Pijpers van de Rabobank gekozen tot meest invloedrijke man in de Nederlandse sponsorwereld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij neemt de plaats in van Marcel Beerthuizen, die dit jaar naar de vijfde plaats is gezakt. Vincent Pijpers is binnen het Directoraat Communicatie van de Rabobank eindverantwoordelijk voor sponsoring. Rabobank is al jaren de grootste sponsor in Nederland. Volgens SponsorTribune was het afgelopen jaar cruciaal voor het sponsoringbeleid van de Rabobank, met name door de affaire-Rasmussen bij de wielerploeg.

related partner content for mobile comes here

'Vincent Pijpers leidde het gehele proces op voortvarende wijze, met een kordate en transparante aanpak', aldus SponsorTribune. 'Waar andere grote wielersponsors afhaakten, zoals T-Mobile, besloot Rabobank juist haar sponsoring te continueren met als nobel streven de wielersport echt ‘schoon’ te krijgen. Pijpers stuurde voor een belangrijk deel het beslissingsproces.'

In de lijst staat commercieel directeur van de KNVB Jean Paul Decossaux op de tweede plaats. Henri van der Aat, momenteel algemeen directeur a.i. van Ajax en afgelopen jaren directeur van sportmarketingbureau Trefpunt, staat op de derde plaats.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in