Pijpers (Rabobank) meest invloedrijk in sponsoring


Hij neemt de plaats in van Marcel Beerthuizen, die dit jaar naar de vijfde plaats is gezakt. Vincent Pijpers is binnen het Directoraat Communicatie van de Rabobank eindverantwoordelijk voor sponsoring. Rabobank is al jaren de grootste sponsor in Nederland. Volgens SponsorTribune was het afgelopen jaar cruciaal voor het sponsoringbeleid van de Rabobank, met name door de affaire-Rasmussen bij de wielerploeg.
'Vincent Pijpers leidde het gehele proces op voortvarende wijze, met een kordate en transparante aanpak', aldus SponsorTribune. 'Waar andere grote wielersponsors afhaakten, zoals T-Mobile, besloot Rabobank juist haar sponsoring te continueren met als nobel streven de wielersport echt ‘schoon’ te krijgen. Pijpers stuurde voor een belangrijk deel het beslissingsproces.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn de lijst staat commercieel directeur van de KNVB Jean Paul Decossaux op de tweede plaats. Henri van der Aat, momenteel algemeen directeur a.i. van Ajax en afgelopen jaren directeur van sportmarketingbureau Trefpunt, staat op de derde plaats.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid