Overslaan en naar de inhoud gaan

Picnic verwijdert inhaker op Jumbo's Max Verstappen

'Het was als grap bedoeld.'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Gisteren kwam online boodschappendienst Picnic met een razendsnelle inhaker op de nieuwe Max Verstappen-commercial van supermarkt Jumbo. De inhaker kreeg gisteren veel aandacht en kreeg aandacht in de landelijke pers. Jumbo kon er wel om lachen en zei in een reactie aan Marketing Online geen stappen te ondernemen tegen de ludieke inhaker.

related partner content for mobile comes here

Maar Max Verstappen zelf en het managementteam dat hem begeleidt, was in tegenstelling tot Jumbo nót amused. Hij zei zich te oriënteren op te nemen juridische stappen.

Vandaag bleek het filmpje van Picnic van Youtube te zijn verwijderd. Picnic zegt in een verklaring: &;We hebben het filmpje verwijderd. Het was als grap bedoeld en iedereen, inclusief de media, heeft dat ook zo opgevat. Bij het management van Max Verstappen viel het blijkbaar verkeerd en dat is nooit onze bedoeling geweest. Daarom hebben we het filmpje verwijderd.&;

Dat de originele link is verwijderd wil niet zeggen dat het filmpje van internet verdwenen is. De inhaker is nog te zien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in