PCM’s NL-bladen tweewekelijks


De uitgever lanceert begin volgend jaar namelijk een uitgaanssite voor heel Nederland. Het wordt één landelijke portal waar alle belangrijke uitgaansinformatie samenkomt: uitgaansnieuws, bioscoopinformatie, restaurantrecensies, een party/clubagenda en een overzicht van de belangrijkste theaterprogrammering.
Met de zwaardere focus op onlineactiviteiten verandert ook de printstrategie. De lokale websites van NL gaan leunen op de pijlers actualiteit en praktische agenda-informatie. De printedities gaan zich meer richten op beleving en achtergrondverhalen over lifestyleonderwerpen. De bladen worden dikker en gaan dus tweewekelijks verschijnen.
Deze maand zijn al de eerste stappen gezet. NL ging toen een samenwerking aan met Google. Uitgaansinformatie (restaurants, bars, clubs) is via een nieuwe applicatie van Google-maps nu snel vindbaar. Eerder dit jaar lanceerde NL voor de steden Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht ook uitgaanssites.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid