Overslaan en naar de inhoud gaan

Over reclame die opvalt op straat

Mensen twitteren en mailen graag over reclame-uitingen die hen opvallen. Vanavond onder andere over een mooie Volvo-tekst, een iets mindere…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nick Berg mailde me deze outdoor-uiting van Tele2, die inhaakt op de Pokkie Foetsie-campagne van KPNHi. Slim gedaan van Tele2, of profiteert hier juist Hi?

related partner content for mobile comes here

Danielle Schouten kwam deze campagne tegen, van Volvo. 'Een hele sterke tekst', . Ik kan het alleen maar met haar eens zijn.

En dan deze, van , die ook een buitenreclame spotte die overliep van de copy, echter met een iets ander resultaat dan de Volvo-uiting:

En , eerder dit jaar nog te gast op , liep tegen twee, volgens hem, interessante etalages aan.

Hij ;cheapness&;">vergeleek de twee, een keurige Londense kledingzaak en een sex-shop in Soho, op 'cheapness':

Na de verschillen (maar vooral de overeenkomsten) te hebben genoteerd, komt hij tot de dat de sex-shop de merkwaarden een stuk beter communiceert...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Jim Bowes

Dear Adformatie,
Are you aware that using natural media, reverse graffiti, kalk reclame and other forms of street reclamen has been officially banned in Amsterdam? It can be used for the city itself but not for brands.
As one of those who started this new industry it is sad that the behaviour of many of the companies producing the messages was so unprofessional, produced such low quality work and left ads for for cities to pay to remove that Amsterdam (and other) gemeenten had no choice but to ban it.
No doubt highly effective. And a great content marketing content collection point! It was fun while it lasted.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in