Overslaan en naar de inhoud gaan

Oreo wil dat mensen vrolijker worden

Campagne 30 Day Wonder Challenge van het koekjesmerk moet conusmenten blijer maken.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Koekjesmerk Oreo, dat naar eigen zeggen ‘mensen stimuleert om de wereld met openheid en nieuwsgierigheid te bekijken’ is een socialemediacampagne van 30 dagen begonnen,  de ‘30 Day Wonder Challenge’. Het merk gelooft dat tijdens de donkere, saaie en grijze dagen, iedereen wel wat extra ‘Wonder’, geluk en plezier kan gebruiken. De campagne moet hiervoor zorgen.  

related partner content for mobile comes here

30 testjes en twists

De 30 Day Wonder Challenge bestaat uit 30 ‘testjes en twists’ voor consumenten om hun dag op te vrolijken met grappige activiteiten en om hun leven met wat meer Wonder te vullen.

Elke dag voor 30 dagen lang – 23 januari was de aftrap – zal een uitdaging worden aangekondigd op de ‘Oreo 30 Day Wonder Challenge’ , waar consumenten zich voor aan kunnen melden.  

Deze uitdagingen variëren van goedemorgen zeggen tegen minstens 10 personen op weg naar werk of je liefde tonen aan iemand. ‘Andere challenges houden in dat je jezelf gelukkig lacht en dat je ja zegt op elke kans die je krijgt die dag.’

 De campagne zal in Nederland en België lopen. Weber Shandwick is het verantwoordelijke pr-bureau.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in