Ook ExxonMobil richt zich op mvo
ExxonMobil (Esso in Europa) komt met een corporate campagne waarin het oliebedrijf de nadruk legt op maatschappelijke verantwoordelijkheid.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat is opmerkelijk, want het concern ligt al jaren onder vuur vanwege zijn verleden als milieuvervuiler. Van dat imago wil ExxonMobil nu af. Er komt een tv- en printcampagne die focust op zuinig verbruik en alternatieve energiebronnen. Esso treedt daarmee in de voetsporen van concurrenten BP en Shell die al eerder hun maatschappelijke verantwoordelijkheid probeerden uit te dragen in campagnes.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De internationale campagne werd gemaakt door het Amerikaanse Delaney Lund Knox Warren. Of en wanneer deze ook in Europa gaat lopen, is niet bekend (Brandrepublic).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid