Overslaan en naar de inhoud gaan

Online reclame stuwt merkbekendheid

IndustryWeek heeft Thomas M. Siebel, oprichter, chairman en chief executive officer van Siebel Systems Inc., uitgeroepen tot 'Ceo of the…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het tijdschrift baseert de toekenning van de onderscheiding op de groteaandacht van Siebel voor klantentevredenheid. Het ziet hierin debelangrijkste oorzaak van de ongekende groei die Siebel heeftdoorgemaakt en de leidende rol die het bedrijf in de markt speelt. Ook is men lovend over de rol die Siebel heeft gespeeld bij het creëren van de CRM-industrie.

De 'Ceo of the Year'-award is toegekend door de redactie vanIndustryWeek op basis van een onderzoek onder succesvolleondernemingen. Eerdere winnaars van de onderscheiding zijn onderandere Jorma Ollila, voorzitter en CEO van Nokia (2000), Göran Lindahlvan ABB Group (1999) en Michael Dell, chairman en CEO van DellCorporation (1998).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in